Kierownik zespołu ds. utrzymania torów i zwrotnic – technik budowy torów, budowy zwrotnic, robotnik torowy, mechanik zwrotnic (k/m/d)

Lokalizacja: Brema

 

Więcej niż tylko nawierzchnia –
budowa torów spotyka się z przemysłem ciężkim
Mocowanie szyn w formacie XXL

 

Stal jest od wieków niezastąpionym surowcem w przemyśle przetwórczym i jest nieodzowna w naszym codziennym życiu. W trakcie transformacji energetycznej wzrośnie zapotrzebowanie na stal i wyroby walcowane, a produkcja krajowa, która w przewidywalnej przyszłości będzie bezemisyjna, zyska na znaczeniu i konkurencyjności. Wielostronne zaangażowanie w krajową produkcję stali i jej znaczenie dla Niemiec jako lokalizacji przemysłowej potwierdza plany inwestycyjne na najbliższe lata.

Naszym klientem jest kolejowa firma transportowa, która zajmuje się transportem i utrzymaniem infrastruktury kolejowej oraz naprawą lokomotyw i wagonów w ramach jednej z największych hut w Europie. Między innymi, surówka produkowana w wielkich piecach i żużel są spuszczane w regularnych odstępach czasu i umieszczane w wagonach torpedowych (wozach mieszających surówkę) i, podobnie jak żużel (w kadziach żużlowych), transportowane przez sieć kolejową w celu dalszego przetwarzania. Duża masa pojazdów szynowych, która może ważyć do 1000 t, stawia szczególnie wysokie wymagania infrastrukturze torowej, zwłaszcza zwrotnicom. Wymagania dotyczące infrastruktury torowej obejmują: wyjątkowo wysokie ze względu na duże obciążenia związane z geometrią toru. Zespół 15 pracowników zajmuje się konserwacją korygującą i prewencyjną, aby utrzymać działanie zakładu.

Poszukujemy specjalistycznego nadzorcy budowy kolei w zakresie montażu szyn lub mechanika budowlanego technologii budowy torów, technologii szynowej, budowy toru głównego / budowy rozjazdów, technika budowy toru / budowy rozjazdów lub doświadczonego budowniczego toru / pracownika budowy torów / spawacza nadbudówek do wsparcia, utrzymania i planowania infrastruktury kolejowej w Bremie, do spraw

Konserwacji toru i zwrotnicy, lidera zespołu (k/m/d).

 

Twoja praca jako kierownik zespołu ds. konserwacji torów i zwrotnic (k/m/d)

W tej funkcji pokierujesz dyscyplinarnie i profesjonalnie zespołem 10 pracowników (w tym kierownikiem zmiany, 8 budowniczych torów, 2 specjalistów rozjazdów) i będziesz odpowiedzialny za około 90 km infrastruktury torowej, z 126 przejazdami kolejowymi, 269 przełączników, z których 125 jest zdalnie sterowanych, 55 elektrycznie obsługiwanych lokalnie i 89 ręcznie. Należą do nich miedzy innymi opracowywanie planów konserwacji i serwisu, skuteczna i zorientowana na jakość kontrola realizacji prac konserwacyjnych i naprawczych wraz z odpowiednimi raportami z testów i pomiarów. Będziesz także koordynować i monitorować zlecenia firm zewnętrznych w ramach większych zadań konserwacyjnych wraz z wydawaniem zezwoleń na pracę i odbiorem wykonania prac. Praca Twojego zespołu na jedną zmianę jest regulowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 14:00; będziesz regularnie brał udział w pogotowiu. Jeśli jesteś zainteresowany, masz perspektywę rozwoju osobistego i wzięcia na siebie rozszerzonej odpowiedzialności personalnej.
 

Twoje kwalifikacje jako lidera zespołu w zakresie konserwacji torów i zwrotnic (k/m/d)

To zadanie wymaga ugruntowanego doświadczenia w budowie nawierzchni torowych, opartego na przeszkoleniu jako robotnik torowy lub mechanik budowlany (k/m/d), najlepiej z dodatkowymi kwalifikacjami technika lub mistrza budowy torów (k/m/d) oraz przydatnością wymóg zgodnie z § 48 EBO lub VDV 714.
 

Nasza Propozycja

Nie jest to codzienne zadanie dla eksperta w dziedzinie budowy torów i zwrotnic w ekscytującym środowisku przemysłowym bez pracy w nocy, pracy w weekendy i podróży. Zadanie jest długoterminowe i odporne na kryzys z doceniającym podejściem. Operacja wytapiania stawia nadzwyczajne wymagania co do stabilności konstrukcji toru, systemu mocowania szyn (specjalne płyty żebrowe) oraz zainstalowania i przetestowania specjalnej właściwości szyn u producenta szyn, dzięki czemu nawet po wielu latach doświadczenia zawodowego znajdziesz u nas rozwiązania do budowy torów, które Cię zainspirują. Ponadto Brema nad Wezerą oferuje atrakcyjne środowisko dla całej rodziny pod względem szkoły, kultury i czasu wolnego.
 

Twoja osoba kontaktowa

Zatrudniony przez nas konsultant ds. personelu, Dieter Feige, jest dostępny do wstępnej wymiany telefonicznej, również wieczorami lub w weekendy pod numerem +49 172 5484 555.

Czekamy na Twoje zgłoszenie pod numerem referencyjnym 1613 lub przekazanie tego profilu osobom, które, jak podejrzewasz, spełniają wymagania dotyczące tego stanowiska.

dieter.feige@feige-business-advisors.de
 

Feige Business Advisors GmbH
Executive Search Beyond The Border
Grabenstraße 18, 40789 Monheim
Tel. +49 172 5484 555, www.feige-business-advisors.de

Zaktualizowano w dniu: 13.05.2022 | check_circle Oferta jest aktualna
Stanowisko Mechanik konstrukcyjny, Kierownik budowy, Majster budowy
Branże Transport, spedycja i logistyka, Praca rzemieślnicza i fizyczna, Budownictwo i nieruchomości, Przemyśl maszynowy, Produkcja i przemysł
Rodzaj etatu Pełny etat
Długość zatrudnienia Na czas nieokreślony
Wymagane umiejętności językowe Język niemiecki – Warunkiem koniecznym
Podstawowy składnik wynagrodzenia (brutto)
Numer REGON ID-3090/13052022
Ogłoszenie dodano dnia 2.03.2022
Udostępnij

contact_mailFormularz kontaktowy

Wyślij wiadomość do firmy

Feige Business Advisors GmbH

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

1. W celu realizacji procesu rekrutacji na opisane stanowisko przedsiębiorstwo Feige Business Advisors GmbH, Executive Search Beyond The Border, Grabenstraße 18, 40789 Monheim, Deutschland (w dalszej części "podmiot odpowiedzialny") przetwarza dane osobowe udostępnione przez kandydata lub pozyskane z dostępnych publicznie źródeł zgodnie z treścią rozporządzenia (UE) 2016/679 (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, zwane dalej "RODO").

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.